Një vrasës, ndjekje me makinë dhe një Aston Martin e modifikuar, skenat alpine në “Goldfinger” të vitit 1964 vendosën një pikë referimi të re për sekuencën arketipale të James Bond. Dhe përveçse është, pa dyshim, gjashtë minutat dhe 37 sekondat më ikonike në historinë e ekskluzivitetit, është gjithashtu një nga më të dokumentuarat.
Në një lëvizje të paprecedentë publicitare në atë kohë, gazetarët dhe fotografët u ftuan në Alpet zvicerane për xhirimet shtatëditore, ku u përzien me kastin dhe anëtarët e ekipit tw xhirimit tw filmit tw famshwm. Strategjia dukej se funksiononte, “Goldfinger” u bë, në atë kohë, një nga filmat me fitimet më të larta.
“Pothuajse çdo ditë ishte një konferencë shtypi,” tha Peter Waelty, bashkëautor i librit të ri “The Goldfinger Files”, gjatë një videotelefonate. “Ideja ishte që të hyja në gazeta para se të bëhej filmi”. Gazetarëve iu dhanë gjithashtu informacione të detajuara të komplotit, edhe pse filmi ishte disa muaj larg publikimit, shtoi ai. “Ata e dinin saktësisht se kush do të vdiste, kush do të fitonte, çfarë do të ndodhte. Është e paimagjinueshme që kjo mund të ndodhë në ditët e sotme.”
Kjo qasje e të gjithë aksesit rezultoi në një arkiv të pasur fotografish nga prapaskenat. Waelty bashkon më shumë se 200 prej tyre në librin e tij, së bashku me fletët e thirrjeve, skriptet me shënime dhe dokumentet e prodhimit.
Një nga imazhet e para tregon të ndjerin Sean Connery duke mbërritur në aeroportin e Zyrihut. Fotot e mëvonshme kapin ekipin duke vendosur poza dhe aktorët duke pushuar gjatë kohës së pushimit në xhirime. Ndër fotot më të njohura janë ato nga një xhirim i improvizuar i modës me aktoren Tania Mallet, e cila është fotografuar duke mbajtur një pushkë të vërtetë, jo kopje AR-7.
Sekuenca e famshme përqendrohet rreth takimit të Bond-it me personazhin e Mallet, Tilly Masterson, ndërsa ata ndjekin veçmas keqbwwrwsin e pasur Auric Goldfinger. Pasi tentativa e dështuar e vrasjes së Masterson ndaj Goldfinger pothuajse e godet Bondin, agjenti britanik e ndjek atë dhe e detyron makinën të largohet nga rruga përpara se të prezantohet rastësisht dhe ta çojë atë në garazhin më të afërt.
Regjisori Guy Hamilton, së bashku me projektuesin e tij të prodhimit dhe menaxherin e vendndodhjes, zgjodhën për xhirimet “Furka Pass”, e cila kalon nëpër luginën Urseren të Zvicrës qendrore. Produksioni njëjavor pa një ekip prej 50 vetash të vendosur në fshatin e vogël malor të Andermatt.